alt

DARMOWA DOSTAWA JUŻ OD 199 ZŁ. ODKRYJ PRODUKTY

PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje
  • x-bell.pl
    ul. Błońska 23
    05-555 Tarczyn
    NIP: 1231330815
  • E-mail:sklep@x-bell.pl
  • Telefon511 834 294
  • Godziny działania sklepuBOK pon - pt 9-15

Reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI TOWARU:

  1. Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sklep Internetowy x-bell.pl zgłoszenia Konsumenta o stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową oraz otrzymaniu przez Sprzedającego reklamowanego towaru.
  2. Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony (POBIERZ TUTAJ), wydrukować i wypełnić, następnie przesłać na adres e-mail: reklamacje@x-bell.pl oraz dołączyć do paczki.
  3. W przypadku, gdy Konsument po odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzi wadę zamawianego produktu (np. wgniecenie, pęknięcie, rozbicie) jest proszony o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Protokół szkody firmy kurierskiej będzie bowiem podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
  4. W przypadku, gdy Konsument przy odbiorze przesyłki dostarczonej za pośrednictwem firmy InPost stwierdzi wadę proszony będzie o wykonanie zdjęcia poglądowego wskazującego wadę towaru. Zdjęcie wykonane przez Konsumenta wraz ze spisanym formularzem reklamacyjnym będzie podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
  5. Po otrzymaniu przez nas formularza reklamacyjnego wraz z wymaganymi dokumentami skontaktujemy się z Państwem, w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera (zlecenie odbioru paczki wyłącznie po stronie Sklepu Internetowego x-bell.pl)
  6. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby Sklepu Internetowego x-bell.pl
  7. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie przez producenta reklamowanego produktu, Sklep Internetowy x-bell.pl odeśle naprawiony lub wymieniony towar na koszt Sklepu Internetowego x-bell.pl na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
  8. W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa Sklep Internetowy x-bell.pl zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty Sklepu Internetowego x-bell.pl lub zwrot należności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.
  9. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
 

INFORMACJE DODATKOWE:

  1. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
  2. Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Sklep Internetowy x-bell.pl pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
  3. Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu. Owinięty papierem, folią i włożony do kartonu tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.
  4. Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi . Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu